Trendpanel

Trendpanel Paard

Het Trendpanel Paard is een initiatief van HIP om het onderwijs en de hippische toeleveranciers een stem te geven en tot meer samenwerking te komen binnen de sector. Het Trendpanel stimuleert kennisuitwisseling en verbetert de samenwerking door bijeenkomsten en brainstorm sessies. Het Trendpanel fungeert als inspiratiebron voor de jaarlijks gepubliceerde Hippische Monitor en organiseert één keer in de 2 á 3 jaar een onderzoek naar de publieke opinie van Nederland ten opzichte van de paardensector. Het Trendpanel staat open voor nieuwe leden (organisaties en bedrijven) die een bijdrage willen leveren aan de hippische sector.

De deelnemers van het Trendpanel financieren onder andere het opinie onderzoek door een jaarlijkse bijdrage ad  €500. Aanmelden kan het gehele jaar door via voorzitter@trendpanelpaard.nl.

Samenstelling Trendpanel 2024

Voorzitter:   Mieke Theunissen
Het Trendpanel 2024 wordt gevormd door                          vertegenwoordigers van:

ABAB HTP
Aeres groep JRS Sport
Agradi KNHS
Boertjes Makelaardij KWPN
Bieman de Haas LTO
De Hippische Ondernemer Pavo
De Zeeuwse verzekering Sectorraad Paarden
FPG (Federatie Paardrijden Gehandicapten) Rabobank
Eisma Horses Media Van Hall Larenstein
FGHS Voermeesters
FNHB Stichting HIP
FNRS Stichting Limburg Paardensport
HAS green academy

Het Trendpanel komt 4x per jaar bij elkaar, deelname vindt plaats op uitnodiging en varieert per jaargang. Afhankelijk van de thema’s op de agenda worden, per bijeenkomst, eveneens organisaties en bedrijven uitgenodigd.

Trendpanel Paard is bereikbaar via voorzitter@trendpanelpaard.nl